should learn how to say no

Idag har jag ledigt! Nej, jag borde ha det. Hade stora planer, att träna, shoppa och så vidare. Men vadå, inte kan jag väl säga nej när killarna från jobbet ringer och berättar om sina inträdesförhör (eller nåt liknande?) och snällt ber mig att inte bara komma på jobb på min lediga dag, utan också att komma en timme tidigare. Så här sitter jag nu. Min ända tröst är lönen. Känns bra då man kollar hur fattig man är och märker att man inte är fattig alls. Så det håller mig igång. Får mig att orka med jobbet som jag måste medge att är ganska tråkigt. Nej nu ska jag fortsätta med himym. pusshej

P.S. Såg att en tjej skrev på facebook igår att hon är nånstans där det är 37 grader varmt på kvällen. Gissa om jag orkar vänta på att varma sommarkvällar (och dagar för den delen) kommer till Finland? Nej. Usch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vad jobbar du med när du alltid skriver att du e på jobb men ändå bloggar du, läser läxor och kollar på himym. Låter rätt gött :)

2012-06-07 @ 16:39:55
Postat av: Nicole

Haha, jag jobbar på en golfbana (?) så jag gör nästan inget annat än kollar på serier :D blir lite tråkigt i längden men jag får ju betalt som sagt så.. :)

2012-06-07 @ 18:51:05
URL: http://niciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0