så sjukt bra dag

Bättre jobbdag än nånsin vågar jag nästan påstå. Ems var på jobbet med mig hela dagen, sex hela timmar alltså. Vi lyssnade på musik, läste Solo och bara hängde. Åt glass gjorde vi visst också. Nam.
Nu är jag hemma i alla fall, har ätit årets första nypotatisar och ska snart i duschen och sen ska jag packa en liten väska. Det blir övernattning hos Linda för att sen fara iväg lite över sex till båten i morgon. En heldag i Tallin är just vad jag behöver, kommer bli så jävla roligt!
Har inget annat skoj att berätta för er så jag bjussar på en golfbild och lovar att ta med kameran i morgon så det dyker upp bilder från Tallinn sen. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0