roadtrip / lande

Hej och hå nu bär det snart av till Helena! Först ska vi åka bil i lite på en timme och sen blir det en heldag + natt mitt ute i ingenting. Två vänner fyller 18 imorgon och vi är ett stort gäng tjejer som ska fira tvillingarna på deras lande. Kommer bli sjukt roligt! Hör av mig med bilder när jag kommit hem imorgon, runt 4 tiden gissar jag att det blir.
Förresten, jag har ingen bild, men jag måst bara berätta om min dagens outfit. Jag har på mig ljusgråa byxor, en vit t-skjorta, en ljusgrå och vit (typ gräddvit?) tröja. Och så Converse förstås. Men fatta, jag har inte på mig nånting svart alls! Har inte med mig nåt svart heller för den delen. Det blir onepiece mys när vi kommit fram och jag hoppas jag kan inviga mina vinröda shorts imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0