regnmåln

Så typiskt att det börjar regna genast när jag kommer på jobb. TYPISKT. Fast det gör inget för jag har Emma på fejjan, musik på youtube och huvudet fullt med tankar att underhålla mig med. Ååh regn doftar så gott.
Inget kan få mig på dåligt humör idag, det är en av de roliga dagarna då allt bara är bra. Från att man vaknar till att man (inte) somnar på kvällen. Jag steg upp halv tolvtiden, åt lite frulle med mamma och syskonen, tog en snabb dusch och hoppade i de första bästa kläderna jag kunde hitta. Försökte packa min väska med tanke på vad jag kommer att behöva hela dagen + kvällen för jag hade inte tänkt fara hem mera idag, men jag har en känsla av att jag har glömt en massa viktigt.. Nå, i vilket fall som helst så åkte vi till sello, jag köpte två t-skjortor (en vit och en grå, helt basic), vinröda shorts, en bikini och ett litet fodral (?) för mitt pass. Såg det vid kassan på H&M och tyckte det var ganska roligt så det fick följa med mig hem. Hittade inte det jag sökte efter ursprungligen, nånting att ha på mig ikväll med mina svarta byxor alltså. Det finns basic kläder i all oändlighet men lite snyggare plagg är skitsvåra att hitta. Så nu har jag en liten klädkris för ikväll. Shit pomfritt.B056023390f60caa763f9b1241bc2ecd_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0