rainy day

Idag lämnade jag förstås mitt paraply hemma och satsade på att ta med mig mina shades istället. Älskar att jag är så smart ibland. Nu regnar det cats and dogs eller vad man nu brukar säga, men det är varmt och skönt i min lilla stuga så jag klagar inte. Får betalt för att bara sitta här och vänta på att regnet slutar så det kunde ju vara värre. Anyway, jag har lite planer för senare idag. Ursprungligen tänkte jag åka till stan för att köpa en födelsedagspresent åt min syster som fyller år imorgon, men det får bli till en annan dag. Istället ska jag hem och mysa ner mig i soffan framför så många av HP filmerna jag bara orkar se. Eller kanske det blir pirates och lite Jack Sparrow maraton istället? Eller sex and the city.. Mysa framför tvn hela dagen ska jag göra i vilket fall som helst. Nån som vill hålla mig sällskap?
Time flies...
Såg bilden på Janus telefon igår och måste söka upp den, så söt är den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0