@ Piidra's

Hey ho. Ligger på Petras matta, kollar på fotboll (det tog slut just) och bloggar. Har inte haft fem minuter till övers idag förrän nu så därför har jag inte bloggat heller. Jag sov hos Ems förra natten (vi blev lite irriterade på varandra som vanligt, hon tycker jag rör på mig för mycket i sömnen) och kollade The Descent (skitdålig). Idag vaknade vi tolv och stack till sello. Åt frulle på subway och shoppade lite. Sen drog vi vidare till stan för mera shopping och kaffe på robert's. Dagens saldo (för mat + kläder) blev 112€. Mysigt. Jag köpte en tröja, en topp och ett halsband från Weekday, en plånbok från Monki, en långklänning från GT och sist men verkligen inte minst...jag hittade första seasonen av O.C.!!! Har sökt efter min favoritserie i butikerna i många år nu och det har inte funnits, inte ens på nätet. Nu blir det the oc, game of thrones, gossip girl och himym maraton nåt ledigt veckoslut! Hejdå sociala livet. Gotta love it.
Efter att ha varit i stan packade jag snabbt och bytte kläder hemma före jag åkte till momi med mamma och syskonen. Det var middag där med lite franska släktingar som är på besök. Har varit på språng hela dagen som vanligt så nu är jag helt slut. Likadant blir det imorgon, skoj!
Bild 1: en kjol + topp som jag köpte förra fredagen från H&M och hade på igår. Bild 2: ny tröja-Weekday och ett städigt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0