ny vecka, ny skjorta

Hej på er! Har inte hunnit blogga idag för jag sov hos Linda, kom hem och gick i duschen, laddade ner bilder från kameran och stack iväg till jobbet. Nu försöker jag se på himym medan jag väntar på att Footloose ska ladda klart. Datorn är långsammare än nånsin idag så det är lite irriterande men what can you do? Läste svenska Cosmo just och har gjort planer för pretty much resten av veckan för mig nu. Känns som att det blir en bra vecka! Bara vädret sku bli bättre..
Bjussar på två bilder från tidigare idag, med min nya topp från Zara.


Kommentarer
Postat av: kungen

Hej om du int ville sätta in bilderna på fb, så skicka dom ti mej så sätter ja!:)))

2012-06-11 @ 18:58:51
URL: http://linda-hartman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0