new beginnings

Jag kände för att sätta på nya kläder idag så det blev bara det. Har på mig mina ganska nya shorts-GT, ny topp-Weekday, nytt halsband-också Weekday. Känns bra att ha på nya kläder, lite mindre tråkigt liksom. Fast tråkig är just vad jag är.. Vi tänkte dra ut idag med några vänner, men jag har så sjukt ont i ryggen att jag nästan tror att jag tänker skippa det helt. Har inte bestämt mig riktigt ännu och tar med mig nåt att ha på ikväll om jag sen bestämmer mig för att gå ut, det är bara det att jag har jobb imorgon också och inte riktigt vet om jag sen vill ta bussen hem inatt med värsta ryggproblemen. Känner mig som en gammal tant som hellre sitter hemma i gungstolen men det är så det är just nu. Ska ändå festa resten av sommaren och har ändå inte pengar just nu så.. Fan va svårt.
Anyhow, idag har jag tagit det lugnt på morgonen faktiskt. Sov hos Petra och åt mannagrynsgröt till morgonmål. Sen satt vi ute i solen tills mamma kom efter mig och nu har jag bara legat på min säng och lekt med ipaden, varit i duschen och fotat lite till bloggen. Nu ska jag på jobb, ha det bra
snygg bild på mig, inte sant? nej måste bara visa min outfit, det är ju viktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0