morning

Skön morgon. Vaknade åtta, tog bussen till jobbet, möttes av några kvinnor på vad som måste vara världens tråkigaste polttare (de golfar-hallå, tråkigt eller?) och nu sitter jag och äter frulle och lyssnar på Lana Del Rey och annan soft musik. Känns bra med morgontur för jag har hela dagen på mig att göra vad jag vill efter dethär.
Igår efter jobbet hade jag tänkt gå hem och se på en film och somna tidigt. Istället kom Fanny hit, vi gick via sello och köpte lite mat från Subway och så tog vi tåget till grani. Åt min "middag" ute i en park, hyrde en film med Linda och Jessica och låg på Jessicas säng och myste. Tog sista bussen hem och hittade mig själv i soffan en halv timme senare, konstigt nog. Nej, jag bestämde mig för att kolla på Red Riding Hood eftersom vi ändå hade den hemma. Den var faktiskt ganska okej. Söta killar i alla fall, hehe. Och jag är lite småkär i Amanda Seyfried. Så rekommenderar att man ser den åtminstone, man måste ju inte tycka om den haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0