matkris

Behöver hjälp. Nu! Kom hem just efter en liten väldigt lyckad shoppingrunda (visar mina fynd sen) och efter att ha varit på jobb i nästan sex timmar och inte ätit mer än min lilla frulle och en halv glass är jag vrålhungrig. Som en varg liksom. Så jag dyker på frysen för att ta en pizza att sätta i ugnen-men nej, ingen pizza där inte. Så går jag igenom alla skåp och lådor i hela köket och hittar ingen mat alls. Bara ungefär tusen påsar pasta i olika sorter. Jag har inte alls lust att äta pasta men orkar inte gå till butiken heller så nu har jag världens största kris, vad ska jag äta?! Orkar inte laga mat i timmar och det finns nästan inget alls att äta här. Snart får jag väl nöja mig med en banan till middag. Stackars mig. Tips på enkel mat gjort av ingenting? Eller, det finns som sagt pasta här, och tortilla-plättar, nån slags indiska bröd, ost, bär, pesto, cider, sallad och en fisk. Ett ägg också faktiskt.

Ron-poulet_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0