makes me feel good

Tänkte just lite på mina senaste dagar. Hur bra de har varit. Det har inte hänt så mycket speciellt egentligen men det har varit några riktigt roliga dagar. Några highlights: Emma och jag softade hos mig idag framför några filmer, en kille försökte översätta Kalle Anka till finska på fredag natt (han kunde inte förstå att Mikki Hiiri är Musse Pigg på svenska, han bara: "alltså det är Musse gris då?" det var länge sen jag skrattade så), jag hängde hos Janu med många härliga töser och skrattade så jag fick ont i magen (lördag), hade en lång diskussion med Assi om allt som hänt det här veckoslutet (hemligheter haha) och nu myser jag inne och ser det urdåliga vädret utanför och snygga fotbollsspelare på tv. Måst bara säga att sometimes I just love life - so damn much. Ha en fin kväll folks, jag ska följa med fotbollen nu och sen ska jag börja se på Game of Thrones. Spännande.

en outfit från veckan, minns inte vilken dag (ursäktar förresten mina urtråkiga bilder, jag har bara inga att bjuda på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0