last night

Oj vilken kväll. Det är allt jag kan säga. Vi förfestade här, Emma, Filippa och jag, och så tog vi en buss till stan. Mötte ett gäng vänner och åkte till brunsan. Där festade vi till klockan fyra på morgonen (dansade rumpan av oss, träffade bekanta och höll på som vi alltid gör) och tog femmans buss hem. Festen fortsatte här några timmar tills vi somnade. Jag vaknade efter bara tre timmars sömn och har varit vaken sedan dess. Nu kollar jag på himym, har solat och ska snart i duschen och sen iväg till Janu för att fira hennes födelsedag. Roligt med ännu en 18-åring! :)
Ikväll blir det utgång igen, med mindre att dricka den här gången och på ett annat ställe. Kommer ändå bli roligt, är sjukt taggad! Efter dethär tänker jag sova minst ett år och jag hoppas verkligen att jag inte har morgontur imorgon.. Oh well, det fixar sig. Man lever ju bara en gång så det är bäst att ta ut allt av det..! Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0