känslan

Oj vad jag har saknat denhär känslan. Hade glömt hur bra det känns efter ett ordentligt träningspass. Man känner sig så mycket starkare och gladare och piggare. Nu är jag minst sagt glad över att ha åkt och tränat. YES. Haha. Så det är vad jag har gjort den här fina sommarmorgonen. Nu blev vädret lite sämre men det är okej för resten av min dag går åt till att vara på jobbet. Working from 3 to 9. Fast det är okej för sen har jag ingen utom kanske brorsan hemma och jag kan bara softa och tänka på vad jag ska göra imorgon. Tror att det blir jobb (har morgontur, usch), shopping, träning och kanske middag i stan? Om jag hinner en sväng till sello idag så shoppar jag inte imorgon, då får det bli till nästa vecka. Vädret ska bli varmare tror jag vilket ju är roligt så börjar det kanske kännas som sommar, äntligen. Nu ska jag i duschen och sen iväg till jobbet, ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0