Hejsan hoppsan!

Jag trodde det sku vara fint väder idag men nejdå. Skit i det. Men, jag ska strax till sello som vanligt, jag nästan bor där känns det som. Ska gå till Lindex och Carlings tänkte jag. Funderar på att köpa ett par vita byxor från Carlings, fast jag redan har ett par andra. De som jag har är bara så sjukt high waist att jag inte vet vad jag ska ta mig till med dem.. Så tänkte jag kolla om jag kanske får med mig ett par Vans också, det är på tiden. Har kollat och kollat hur länge som helst men jag har bara inte köpt dem. Ett par ljusblåa ska det bli. Ska försöka spara pengar lite så idag är den enda dagen jag får shoppa den här och nästa vecka. Ska se hur det blir med det..
Det finns en lotion som borde ha lite BUS-effekt som jag kanske tänker köpa också. Har inte riktigt bestämt mig ännu om det lönar sig eller inte. Den borde gradvis ge lite färg och det behövs kanske lite fejkande nu när vädret är som det är. Nej nu ska jag iväg så jag hinner. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0