håkanbråkan

Fan vilken kväll det var igår! Jag hade så sjukt roligt, var kanske lite för full och använde för mycket pengar.
Först köpte jag två toppar efter jobbet. En vit, söt liten grej och en mörkgrå. Vi fick lite bråttom till stan så vi förfestade i Helenas bil, Filippa, Janina, Helena och jag. Så fortsatte kvällen på Tiger med mycket dans, dricka (vi blev bjudna på shots, note to self: drick inte mint shots igen..) och många vänner. Lite över tre blev vi hungriga så vi gick till donken (Assi och jag) och så väntade vi på bussen med några nya och gamla vänner. Träffade bland annat en svensk kille och hans vänner. Roliga som fan var de. När jag kom hem snubblade jag på mina skosnören och kunde inte sova för rummet snurrade så mycket. Idag har jag alltså mått dåligt, fast mest är jag bara trött. Har hunnit köpa en ny topp med djup urringning i ryggen och nu sitter jag på jobbet. Hoppas att nån vill göra mig sällskap här fast jag klarar mig riktigt fint ensam också. Senare, efter jobbet, ska jag träffa Lotta och catcha up lite om det senaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0