GLAD MIDSOMMAR

Jag steg upp tidigt idag för att hinna till butiken före tolv och påväg hem kände jag (visste ju det förstås men ni vet när man bara känner nåt..?) att det är midsommar idag. Supervarmt, soligt och helt perfekt. Har kollat en episode got och nu ska jag ut på terassen i solen och sen ska jag till Ems. Hon, Assi, Ulli och jag ska fira midsommaren tillsammans hos henne. Att vara vid havet hör till midsommaren tycker jag och eftersom Emma bor vid en stor sjö passar det prima. Vi ska grilla och ha det skoj bara vi tjejer, så det blir en ganska lugn midsommar för mig. Får se hur det går med grillandet, jag har aldrig grillat nåt men sett pappa göra det så många gånger att jag känner mig som värsta grillmästaren. Hehe. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0