fredag i bilder

Har inte bloggat på hela dagen för jag har bara kollat på Game of Thrones. Hardcore maraton, en episode är en timme lång och jag har sett 9 idag. Har ännu en kvar så har jag sett hela season 2 också. Så sjukt bra. Jag är så nyfiken på vad som ska hända att jag inte kan sluta se. Men, oberoende bjussar jag på lite bilder från fredagen, sen fortsätter jag kolla. När jag har sett sista episoden ska jag städa mitt rum en gång för alla, det är lite för länge sen jag städade ordentligt sist..
P.s. jag tänker försöka att inte gå in på facebook tills på onsdag, ska bli intressant att se om jag klarar av det.. Tack tjejer för en superbra midsommar!! I väntan på Rhodos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0