första sommardejten

Tja! Hur mårs det idag? Har igen inte bloggat för mitt liv är så ointressant för mig också att jag inte vet vad jag ska blogga om. Har legat hemma på sängen hela dagen och kollat på filmer och gjort planer. Den ursprungliga planen var utgång med Emma, Assi och Ulli men jag har konstigt nog inte alls lust att gå ut och skaka rumpa. Så planerna ändrades och nu ska jag istället på romantisk middag med Linda. Latmaskar som vi är så orkar vi inte åka in till stan så vi stannar i grani på Moms. Kommer bli mysigt. Ska kanske till Emma före för några glas skumppa om inte hon är alltför besviken på mig. Hope not.

Nej nu ska jag sluta umgås med datorn. Har fått en överdos av den idag. Ska försöka orkar träna imorgon förresten, det har inte ännu heller blivit av.

yesterday-på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0