fest + sommar = yes

Tumblr_m6842hj7na1qf002do1_500_large
Blir så glad när Emma vill vara här på jobbet med mig. Annars dör jag av tråkighet, speciellt idag när jag inte får vara på fejjan.. Men hon räddar min dag när hon kommer hit och håller mig sällskap, tack för det Ems! Vi har ätit glass, chillat med Helena en stund, lyssnat på musik och bara gjort ingenting. Läste in oss på lite kommande events nästa vecka. Eller, imorgon också. Emma lyckades få VIP biljetter (whatever that means) till Tiger imorgon kväll så vi ska dit med ett gäng vänner och festa bort en regning sommarnatt. Kommer bli skoj, jag ska kolla en outfit åt mig redan ikväll. Taggad!
Nästa vecka är det USAs nationaldag och in lack of egna festligheter måst vi finnar fira det också. Det blir utgång åtminstone nästa veckas tisdag och kanske på onsdag. Om nån hänger med då? Annars är det Hangö regattan nästa veckoslut och som det ser ut nu ska vi inte dit utan vi blir i stan istället. Det blir landeresa nu på veckoslutet istället, för vi ska fira ett par tvillingars 18års dag. Så det är övernattning med ett stort gäng glada tjejer då, ska bli skoj! Har så mycket att se fram emot nu, bra. Gör att man orkar bättre med vardagen och jobbet. Som det ser ut nu håller vi dessutom på att göra det till en vana att gå ut varje onsdag och fredag, så det blir väl många roliga sommarkvällar ännu. Bara vädret sku bli lite varmare.. Oh well, nu ska jag nätshoppa lite för att få inspis till imorgon. Ha det bra!
Tumblr_m5ynaehhbe1qltnf6o1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0