7 frågor

1. Vad äter du helst?
   - Pasta med grillade grönsaker och biff
2. Var vill du bo?
   - Gärna utomlands nånstans där människor är trevliga. Vill flytta runtomkring i världen.
3. Vad använder du mest pengar på?
   - Kläder och mat.
4. Har du läst någon riktigt bra bok?
   - Twilight serien. Haha nej, fast jag har läst den. Nicholas Sparks böcker är helt otroliga. Och många av Marian Keyes. Snabba Cash var också bra. And the list goes on.
5. Vilken är den bästa månaden på året?
   - Svårt. Maj för då blir det varmt och jag har födelsedag, men juni/juli för då är det sommarlov.
6. Har du haft en kändiscrush?
   - Många! Var tokkär i Tokio Hotel killarna (tvillingarna då) och Johnny Depp (är jag ännu också).
7. Vad vill du jobba med?
   - Nånting som jag tycker är intressant. Älskar att fota, skriva och läsa så nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0