20:14

Hej på er!
Har inte bloggat idag för jag har inte haft lust-alls. Det finns liksom inget intressant att blogga om då jag bara är på jobb så jag bara gör inte det. Har i alla fall varit här sen klockan tre och ska hem om ungefär 45 minuter. Det har inte hänt absolut nånting intressant här idag, förutom att bollpojken kollade på en serie som heter Game of Thrones och den verkade ganska intressant, lite LOTR feeling på det liksom, så jag tänkte kanske börja se på det bara Gossip Girl, himym och Vampire Diaries är sluttittade. Eller, tills jag har sett alla episodes av dem som finns. Kollade just på VD igen, det var länge sen sist, och jag tror resten av min kväll ska gå åt till att se på det. Borde bli lite spännande. Sen så har jag missat typ en halv season GG så det borde jag också se på. Så mycket serier, så lite tid, haha. Följer ni nå bra serier? Jag har funderat lite på Entourage, Californication, Mad Men.. Och så vill jag se Ugly Betty, True Blood och 90210 från början. Haha, confession: jag är en serie junkie.

Tumblr_m55bdvm2lj1r7omiao1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0