what a day

Hej på er! Sitter hemma för en gångs skull. Alla kompisarna är påväg ut i sommarnatten nu men jag ska gå i duschen och sen ska jag sova. Jag tror tre andra tjejer tänker i ganska samma banor som jag..
Det har varit en lite konstig dag idag och mitt humör har inte varit på topp, av orsaker som inte behöver nämnas här. Ändå har jag haft en helt okej dag, köpte en lippis och en ny topp (sista minuten ni vet) före jobbet och så hängde jag där hela dagen. Satt ute tills jag fick för varmt och gick in och sitta. Det var säkert 40 grader varmt inne i jobbstugan så jag drack vatten och satt stilla hela dagen. Bollpojken lånade sin dator åt mig medan han inte behövde den och jag blev lite kär i den för att vara ärlig. Lite skillnad från den tröga jobbdatorn liksom.
Nåja, nu har jag ätit omelett till middag, kramat mamma lite och fått hjälp att hitta min försvunna sko. Den var i mitt klädskåp, därför hittade jag inte den. Nu ska jag packa det sista, duscha, se vad jag ska ha på mig imorgon och så ska jag sova. Bloggar ännu snabbt imorgon på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0