weekend @ home

Hej på er! Jag ligger i sängen för tillfället och kollar igenom bilder från sommaren. Snart tänkte jag stiga upp och köra efter mina saker från Ems, för efter att ha nästan bott där i över en vecka så har jag hälften av min egendom hos henne. Bland annat mina rullskrinnare. Så jag ska fara efter dem och så försöker jag övertala pappa att komma med mig och köpa skor. Jag tänkte lite att jag ska börja springa nu alltså, för jag har så mycket överlopps energi och är skitdålig på att släpa mig till esport nu på sommaren. Det blir inte lättare när skolan börjar för jag har långa skoldagar och jobb direkt efter. Ingen lugn höst för mig alltså. Nej jag ska inte tänka på hösten, hate it. Har i alla fall inte jobb på hela veckoslutet  nu och min plan är att stanna hemma två hela dagar. Har hållit på med så mycket hela sommaren så jag behöver ett lugn veckoslut hemma. Dessutom är Minami sötnosen här så jag har nån att umgås med, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0