vanilla ice cream

Ojoj vilken skön morgon! Vaknade halv 9 efter att för vad som kändes som första gången på hela sommaren ha sovit så jag inte är trött mer. Jag är pigg och glad idag alltså, yay! Duschade och fick skjuts till jobbet av pappsen. Nu har jag gått omkring här i solen, sålt lite kaffe och just nu njuter jag av min morgonglass. Mums säger jag bara. Puffet är min nya favoritglass, helt klart.
Idag ser min dag som jag planerat den hittils ut ungefär såhär: jobb från 9-15. Köra efter mina saker från Ems, köra lite och så träffa Petra senare. På kvällen blir det antagligen grill och chill med några vänner och när de drar ut i sommarnatten kommer jag hem och sätter mig framför tvn och kollar på 90210. Brorsan och hans tjej kommer hem idag dessutom och föräldrarna är borta så det blir en kväll med syskonen tror jag. Älska livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0