ut ikväll

Varmt idag! Har rensat ogräs i två timmar (om mina bossar inte är nöjda nu blir jag galen) och nu sitter jag inne och skyddar mig från solen lite. Vill inte bränna mig eller nåt. Lyssnar på sommar- och festmusik och taggar för ikväll. Min familj åkte just till lande och jag ska på 4th of july (varför det firas den tredje vet jag inte) fest. Emma och Assi ska sova hos mig sen, roligt att komma hem klockan sex med mina tjejer och få vara lite sådär roligt fulla då ännu. Kommer bli så sjukt bra kväll! Är taggad ända ner till tårna. Snart kommer mitt lilla sälskap hit och jag börjar fixa mig. Sticker från jobbet så tidigt jag kan och så börjar festen genast sen. Fan jag kan inte vänta längre. Vad ska ni göra idag då?
Förresten så var jag och tränade idag och det var hur skönt som helst. Så var jag på pappas jobb för första gången och jag pratade med Sofia en stund och planerade lite hennes födelsedag. Så roligt när det händer så mycket! På torsdag ska jag göra nåt roligt på dagen, som gå till stranden eller nåt, och njuta av att jag inte har jobb. Coola bananer. Nu ska jag kanske gå ut lite.. Ha det bra, pusshej
Min outfit ikväll: GT shorts (de höga med nitar, vitblåa), röd topp (typ tskjorta utan ärmar), converse och så halsbandet. Det kommer från Weekday och jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0