tjena tjena tjena

Har sången i mitt huvud för Emma ville höra den så vi lyssnade och sjöng med i den. Ojoj. Men nu kommer inlägget jag har pratat om så länge. What have I been up to? Varning för ett långt inlägg haha.
Vi börjar från en kväll ni vet lite om, fredagen den 13e.
Friday the 13th: Kvällstur på jobbet, hem i soffan framför New Year's Eve. Vet inte vad det var med mig men av nån orsak tyckte jag att den var sjukt sorglig så jag grät floder, typ. Annat intressant hände väl inte egentligen..
Lördag, 14.7.2012: Morgontur på jobbet, hem till Ems för Burlesque och fix. Lite senare på kvällen förfestade lilla sälskapet (Ems, Assi och jag) med några tequilashots och musik på högsta volym. Vi gick till Tivoli i stan (hade aldrig varit där förr, det var faktiskt ganska fint) och festade bort natten.
Söndag 15.7.2012: Vaknade omänskligt tidigt för Emma och Assi bara: "Nicooolee kom och se på Harry Potter!!" Vi beställde pizza och vi såg på HP. Hade kvällstur på jobbet och jag hade Emma som sällskap. Fast det ösregnade på kvällen så bestämde Emma att vi sku gå hem. Det gick bra tills vi kom till ett ställe där en å hade svämmat över hela vägen så vi måste gå i 15cm djupt vatten. Det är väl onödigt att säga att det var som att vi hade varit och simmat när vi kom hem.. Det blev ändå en skön kväll med några filmer och ingen mat för vi hade inte köpt nåt.
Måndag 16.7.2012: Morgon hos Emma, kolla tidigare inlägg! Kvällstur på jobbet följt av middag i stan på kvällen. Helena körde hem mig och det tog typ en timme längre än annars för vi stannade och pratade i säkert en timme.
Tisdag 17.7.2012: Kvällstur as usual. Fick lite oväntat besök mitt på jobbdagen. Mystiskt.. I alla fall, duschade hos Emma efter jobbet, en vän kom efter mig från henne och vi körde efter Emma från tåget. Vi förde hem henne, körde till McD, bestämde oss för att det inte var vad vi ville äta, körde till butiken och köpte mat, åkte hem och lagade mat. Så såg vi på en film och somnade jättesent för jag hade så mycket energi haha. Det måst ha varit pastan vi åt..
Onsdag 18.7.2012: Kollade på tv på morgonen (det kommer bara konstiga program på morgonen, I like it), fick skjuts till jobbet, försökte klippa gräset, krattade, hängde med Emma och nu ska jag snart börja stänga här. Det blir middag på Vapiano med Sofia idag. Myspys.
Ingen bild tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0