tja

Alltså datorn sprängs väl snart, det låter så. Det är en laptop och jag tror att fläkten är lite sönder för den låter inte precis som den ska, haha. Men hursomhelst så ligger jag ännu i min säng och lyssnar på musik för jag orkar inte röra på mig ännu. Sov längre än jag brukar idag för jag var vaken till fyra igår. Helena ringde klockan 10, när jag lade in mitt förra inlägg, och frågade var jag är. Jag sa: i min säng, var är du? Hon bara: hos dig. Hon hade kört här förbi och vi bestämde oss för att ses en stund och prata lite. Vår "stund" blev egentligen nästan sex timmar och vi satt ute halva natten med ljus, filtar och te och pratade om allt och inget. Så sjukt trevligt och mysigt!
Idag ska jag jobba klockan tre och sen kommer Emma hit och sover. Hon vågar inte vara hemma för då måst hon vara ensam med deras gäster. Så hon rymmer hem till mig och jag klagar verkligen inte. Bara skönt med lite sällskap. Om jag inte har helt fel blir det Batman-The Dark Knight med henne och brorsan ikväll. Jag och brorsan kollade Batman begins för nån dag sen och tänkte gå se den nya filmen bara vi har kollat den andra, som vi ser idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0