softis

Jag älskar sommaren. Speciellt dagar som idag! Jag har legat på terassen och läst lite Zlatan, cyklat till Ikea och gått omkring lite där med Emma. Vi gick bara en snabb sväng och kollade inte på nånting egentligen. Så köpte vi glass (älska billig Ikea mat!) och gick hem till mig. Vi satt på taket en stund och försökte få lite sol tills jag gick i duschen och hade värsta stora klädkrisen efteråt. Provade säkert 10 olika toppar för att se vad jag kunde ha med mina nya vita byxor men det slutade med att jag nu av nån orsak ändå har på mig mina gamla vita? Hehe ja men nu är jag nöjd och om ungefär 15 minuter ska jag till bussen för att åka till grani och gå till Moms med ett gäng vänner för att se fotbollsfinalen. Om jag kommer hem i tid lägger jag in bilder från igår, annars hör jag av mig imorgon mer. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0