SATC night

Trött. Tröttare. Tröttast. Jag.
Nej jag vet inte, jag bara är trött i huvudet och kroppen och allt. Det har varit en lång dag fast det har inte egentligen hänt så mycket speciellt. Jag har bara jobbat hela dagen och det var jättemycket kunder hela dagen och alla hade jobbiga frågor och inget funkade som det sku och jag ville bara gå hem. Så kom Emma dit och fick mig på bättre humör men man blir inte precis midre trött av att skratta i tre timmar i rad. Vi åt glass efter glass och så åt vi pizza när vi kom hem och jag orkar inte nästan ens koncentrera mig på att skriva dethär för jag är trött ända till fötterna. Konstigt. Nu kollar vi på Sex and the City och jag försöker hålla mig vaken. Det är inte så svårt som det låter för jag älskar den serien, it's the best.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Niciii!! You're beautiful! härli bild!!! :) // Felipé!

Svar: men tack sötnos :) snällt sagt! puss
Nicole

2012-07-26 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0