onsdag//grillkväll

På jobbet as usual. Rymde just en stund för att gå köpa lite mat åt mig och nu stör jag mig på att min telefon inte fungerar. Hoppas och önskar att jag får skjuts hem ikväll för jag möts antagligen av ett gäng vänner som ska grilla hos mig idag. Det är många som jag inte har sett på hela sommaren så det blir säkert en sjukt rolig kväll. Bara vi får på grillen hemma, har akdrig använt den förr.. Nåja, nu ska jag försöka se vad problemet med min telefon är, hör nog av mig först imorgon igen med bilder från ikväll.
Nu sku det sitta fint med en kväll som den på bilden. Varma sommarnätter i värmen är det bästa. Bara 4 dagar kvar..!

Kommentarer
Postat av: lindaaaaaaa

hoppas de går bättre än när du o jag sku sätta på grillen hemma hos oss... :)

Svar: haha jo de krävdes bara ett samtal till pappsen så gick de fint efter de! :)
Nicole

2012-07-25 @ 20:43:10
URL: http://linda-hartman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0