home alone med brorsan

Svälter ihjäl snart.. Ligger på sängen och kollar på 90210 och försöker samla krafter till att gå ner i köket och börja fixa middag. Är ensam hemma med brorsan så det är jag som är kock denhär veckan. Idag tänkte vi satsa på nåt ganska enkelt, pasta typ, och imorgon tror jag att vi äter hos Famo.
Idag har jag gjort ganska samma som igår, bara varit hemma alltså. Sov länge för jag var vaken ganska sent igår. Jag såg 2012 med föräldrarna och körde efter storabrorsan och hans tjej mitt i natten. Så idag steg jag upp och åt en ovanligt stor frulle, läste tidningen och tog det lite lugnt. Pappa satte en spik i min vägg och jag hängde upp min gammeldans efterfestklänning på en bygel på väggen för den kändes så tom förr. I kind of like it måst jag säga.. Så har jag sett på serier och pratat med vänner resten av dagen. Tänkte se en film medan jag äter middag, nån som brorsan också vill se kanske, och så fortsätter jag med 90210 senare ikväll om inte Ems och Ass kommer hit för lite HP.
DEN klänningen (höger på bilden) hänger nu på min vägg. Synd bara att ryggen är så fin och inte syns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0