mätt som en plätt

Och så kommer man ihåg vad det innebär att äta riktig mat när föräldrarna kommer hem över veckoslutet. Spricker snart känns det som.
Så, igår kväll blev inte bara middag på Vapiano till sist. Jag hade ren på morgonen sagt åt Sofia att jag dricker inget, vi bara äter och tar det lugnt. Så kommer vi till Vappis, tar en cider och bestämmer oss för att hej, vi tar och kollar in Amarillo med billiga drinkar! Så dricker vi drinkar, cider och shots några timmar och drar sen vidare ut och dansar. Jag sov över hos en vän och åkte rakt till jobbet på morgonen. Att jag var trött är en understatement. Somnade minst 50 gånger i bussen påväg hem från jobbet och sov fyra timmar här hemma. Undertiden kom min familj hem och lagade mat och nu har jag suttit och pratat med mina föräldrar i över två timmar. Måst nog säga att min familj är bäst, så rolig. Nu ska jag försöka komma ur min matkoma och snart hoppar jag i säng. Morgontur med åttonde dagen i rad på jobb imorgon och sen är det ett ledigt veckoslut som väntar. Sitter fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0