måndag 23 juli 2012

Bra dag! Träffade Lotta, åt jordgubbar, pratade skit, åt middag hos Famo och kollar på 90210 nu. Imorgon ska jag jobba. Och resten av veckan också för den delen men det gör inget för jag är så sjuuukt taggad!!! Om sex dagar, inte ens, flyger vi till Rhodos! Fan vad roligt det kommer bli, och så skönt med värme. Funderar ren på vad allt jag ska packa med mig, ska jag ta med min vita kjol, ska jag ta med min gröna topp, vilka skor ska jag ta? Det pirrar i hela kroppen bara med tanke på resan. So awesome. Kommer inte att kunna sova på hela veckan.
Bytte förresten klänningen på min vägg till en skjorta och det ser sjukt råddigt ut men jag tycker om det på nåt sätt. Mitt rum är annars också så ostädigt att lite konstiga detaljer här och där bara gör det bättre. Fast jag borde faktiskt städa. Ska göra det ikväll! Nu ska jag träffa Helena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0