life is a dancefloor

Men oj vilken skön dag vi fick här helt plötsligt. Efter att ha varit en riktigt crappy sommar ser det ut att bli lite varmare nu några dagar. Riktigt roligt. Jag hoppas förstås, bara för att jävlas, att det börjar regna på söndag eftermiddag och regnar i en vecka. Nej, egentligen bryr jag mig inte fast det är bra väder här hemma nästa vecka för på Rhodos stiger temperaturen till minst 30°C och antagligen högre så inget här hemma är bättre än det.
Hursomhelst så njuter jag fullt ut idag. Fast jag har värsta otursdagen på G så låter jag inte det störa mig. Jag har hunnit med massor idag, cyklade till ikea på morgonen, duschade och kollade på tv, packade lite och åkte iväg till jobbet. Bussen var sen så jag fick superbråttom, så bestämde busschaffisen att det är för jobbigt att stanna bussen så jag blev av en hållplats för sent. Som om inte det är tillräckligt att jag måst halvspringa till jobbet i denhär värmen så gick min väska sönder. Här på jobbet har jag hunnit hälla ut mjölk i kylskåpet, och vatten över hela mig. Jag tyckte min klumpighet var lite för mycket så jag bestämde mig för att sitta stilla en stund och blev så rastlös att jag krattade hela jävla stället. Sanden då. Nu sitter jag inne för att undvika att få för mycket sol och om en halv timme får jag gå härifrån. Slutar tidigt idag för vi ska fira Assi med mat, dricka och utgång. Det blir att dansa hela natten lång idag igen. Nu ska jag sluta sitta framför datorn och förbereda mig på att sticka härifrån. Det kommer bli en superbra kväll har jag på känn och jag har kameran med så det blir bildbomb imorgon eller på söndag! Laters
Två av tre tokar som följer med mig till Rhodos. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0