kvällen den 16 juli

Ingen update om mina senaste dagar idag heller, tyvärr. Kanske imorgon på morgonen? Jag kom hem för snart en timme sen, efter att ha varit i stan. Men för att berätta från början så åkte jag hem efter jobbet (Helena är min ängel som kör mig överallt!!) och gick i världens snabbaste dusch, städade lite snabbt och hann inte ens fixa mig före jag sku iväg. Jenny och Helena kom efter mig och vi körde till stan, jag lackade naglarna och allt i bilen- inte så lätt! Jag mötte upp Sofia och Vilma på Iguana, en spansk/mexikansk (?) restaurang, för att fira Sofias födelsedag. Det var jätteroligt för roligt är nånting man alltid har med de tjejerna, men jag kunde inte äta all min mat för det var så starkt, haha. Efter middagen stannade jag kvar med Helena och Cassandra och pratade bort några timmar till. Mysigt! Så körde vi hem med Helena och som vanligt tog det superlänge för vi stannade på vägen och började prata om allt möjligt allvarligt och så åkte vi runt och sjöng till allt som kom på radion. Egentligen hade jag ännu lite planer för idag men det blev inget av det tyvärr. Så nu är jag ensam hemma framför datorn (och tvn) och kan inte sova. Ska försöka iaf, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0