July

Min juli månad har börjat med en massa program hela tiden så jag har inte haft en minut över för bloggen. Därför ber jag om ursäkt över att inga bilder från veckoslutet ännu har kommit och det kommer nog att fö vänta till onsdag med tanke på hur min morgondag ser ut.. Ska försöka hinna blogga lite imorgon och så får ni ett stort fotoinlägg ("last day of june - 4th of july pics") på onsdag morgon. Eller ja, före klockan 2 för då ska jag till jobbet.
I väntan på bilderna kan jag berätta lite vad jag har hållit på med. Jag var som sagt på Moms igår kväll med ett gäng vänner och såg fotbollsfinalen. Vi hade roligt som vanligt och så kom mamma efter mig tolv tiden. Idag vaknade jag och åt frulle, hade alltså en väldigt händelselös morgon. Tog tåget till stan och mötte upp "lilla sälskapet" (Emma och Assi). Vi gick omkring lite och jag hann precis luncha med dem på Picnic innan jag åkte till jobbet. Det var en ganska händelselös dag på jobbet också, förutom att det var den överlägset sämsta dagen någonsin. Det första jag får veta när jag stiger in genom dörren är att bossen är skitsur för att ogräset växer så vilt runt hela stället. Okej jag medger det, det ser helt förjävligt ut. Men ändå, jag tycker inte om när människor är sura på mig för att jag inte har gjort nåt jag inte har blivit tillsagd att göra. Jag är inte precis personen som rensar ogräs för att det är roligt. I alla fall så jobbade jag faktiskt flitigt i över en timme och sen gav jag upp. Tänkte göra det imorgon också, fast ännu bättre så kan ingen klaga sen mera.
Efter jobbet var jag på urdåligt humör och åt helt för mycket på grund av det. Började må illa men det gick över när jag fick tänka på annat. Lotta var här igen och hon har alltid så mycket att berätta att man inte riktigt hinner tänka på annat. Nu ligger jag i sängen, ska läsa nyaste Kalle Ankan och sen ska jag sova. Ska träna tidigt imorgon så jag vill vara pigg. Kommer bli så sjukt skönt att träna igen, känner mig som värsta soffpotatisen! Oj det blev ett litet maratoninlägg här, vad roligt då. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0