HP maraton

Hej hej jag har igen inte bloggat alls, so sorry. Igår var det action dagen lång och bloggen hann inte med riktigt. Jag hade sovit hos Ems och vi tog det lugnt på morgonen. Jag läste lite och vi åkte till sello. Gick omkring där lite före vi for via Emmas mamma tillbaka hit till hennes pappa. Så såg vi på film och fixade oss resten av dagen. Sex tiden åkte jag till stan och mötte upp Vilma. Jag var helt skuttig och nervös för vi sku träffa Sanna för första gången på ett år. När vi sen såg henne var det ett ända kramande och skrattande och "omg I've missed you so much!!!". Vi åt med två andra tjejer på Vapiano och catchade up med allt som hänt under året. Det var mer än man sku tro, fast vi har hållit varandra uppdaterade så bra vi bara har kunnat. Hursomhelst tog vi några drinkar på vappis, sen gick Sanna och jag till Tiger för en drink till före vi åkte till Kaivon där vi dansade bort sommarnatten. Vi fick supergoda shots av bartendern och klockan sex snubblade vi in hos mig. Vi hade tänkt äta pizza och duscha och allt men det slutade med att vi somnade nästan genast. Idag har jag legat på soffan och kollat på O.C., hängt i sello med Ems och Assi och ätit lite "middag" här. Nu kollar vi på Harry Potter. Är på första filmen för tillfället och vi kollar väl alla inatt haha. Kanske ändå inte. Well, det var en liten update om allt som hänt. Nu tillbaka till Potter och gänget, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0