hemmakväll

Hej hej! Hade riktigt roligt igår i Hangö trots att inget hemskt speciellt hände. Vi dansade bort halva natten i vad som måst vara den varmaste klubben/baren jag nånsin varit i. Kändes som att man var i afrika eller nåt men musiken var bra och alla kände för att dansa så det var super! Träffade massor bekantingar och somnade i bilen sjutiden. Då hade vi hunnit äta lunch på en pizzeria, sitta ute i solen, gå omkring lite, dansa hela natten, ätit franskisar, suttit vid havet och kollat på båtar och så vidare. Klockan 9 på morgonen vaknade jag och tog tåget hem till Esbo med Jenny. Så var jag hemma i duschen, kollade slut första O.C. säsongen och försökte hålla mig vaken. Så åkte jag på jobb och där satt jag i sex timmar och läste Kalle Ankas pocket och såg på regnet. Stängde inte tidigare eftersom jag tänkte att det kanske är bra med pengar, haha. Helena körde hem mig och nu sitter jag hemma i vardagsrummet, äter tomatsoppa och karelska piroger till middag och myser framför Valentine's Day. Ska börja se på andra säsongen av O.C. så snart filmen är slut. Myskväll!
två bilder, den enda som togs av oss i Hangö och min middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0