hello sunshine

Bloggen är inte precis högst på min lista över saker jag har tid med nu så jag har igen inte bloggat. So sorry. Igår hade jag en bra kväll, inte hemskt speciell men som alla kvällar, rolig. Vi dansade till bra musik och klockan sex snubblade Emma, Assi och jag in hos mig. Vi började kolla på en film, delade på en pizza och det tog inte hemskt länge före jag somnade. Kunde förstås inte sova så bra på grund av allt snurr och vaknade tidigt. Hade en sjukt tråkig jobbdag och åkte hem genast för att ta det lite lugnt en stund. Skippade min fina sallad som jag planerat att äta och satsade på pasta. Nu kollar jag på O.C. och hoppas det är fint väder imorgon så jag kan sitta ute i solen och softa. Känns som att jag bara springer från ställe till ställe hela tiden och aldrig hinner ta det lugnt så det är min plan för imorgon. Nu ska jag snart sova, godnatt!
Snyggo jag, haha. In lack of andra bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0