hej

Jag har inte orkat blogga idag. Sorry for that. Igen. Det känns bara så onödigt att blogga när jag lika gärna kan ligga ute i solen och njuta. Så jag skiter i bloggen, hehe. Men, vad har jag hållit på med idag? Jag vaknade elvatiden, såg på O.C. medan jag åt frulle, gick ut i solen och läste slut min bok, lagade lyxmiddag (supergod sallad) och kollade på lite till oc. Åttatiden kom Helena efter mig och så åkte hon, jag, Linnea och Lina till havet och satt och kollade på bilar och solnedgången och åt glass några timmar. Var roligt och nu har jag suttit framför datorn sen jag kom hem och fixat med musik och bloggen och så. Snart ska jag sova, nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0