Hästholmen

Jag är superglad just nu. Vet ni varför? För jag ska vara på lande från idag till tisdag! Jag orkar aldrig vara hemskt länge på lande och jag har inget emot att vara ensam hemma, men det finns få ställen som jag älskar lika mycket som Hästholmen. Vår lilla holme är som paradiset för mig om jag är trött eller stressad. Det är annars också det absolut bästa stället att tillbringa några sommardagar. Planerna för mina kommande dagar är att spela kort, läsa en bok, äta middag på en supermysig restaurang med familjen ikväll och fiska lite. Åka båt ska jag också göra. Och om vädret är bra blir det antagligen en hel del liggande i solen på surfingbrädan ute på havet. Love it. Ska försöka uppdatera åtminstone en gång om dagen medan jag är där, alltså imorgon en gång och kanske på tisdag. Kommer hem på tisdag eftermiddag så då blir det bilder från förra veckoslutet och lande och allt. Bildbomb. Nu ska jag hoppa på tåget, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0