→ Hangö

Change of plans. Hade tänkt skippa Hangö regattan och stanna i stan hela veckoslutet men jag bestämde mig för att ändå åka till regattan eftersom nästan alla andra är påväg. Måst ju go with the flow liksom. Haha nej, jag bara kände för att åka faktiskt. Det kan hända att jag har jobb imorgon och jag hoppas verkligen inte det men ifall jag har så får det vara så. Trött som fan klarar jag av på jobbet. Kommer inte att blogga alls idag mer än dethär tyvärr så jag hoppas jag träffar många härliga människor idag och så hör jag av mig här på bloggen genast när jag har tillgång till en dator eller ipad. Om jag inte jobbar imorgon ska jag träffa min familj och äta middag, sova en eller två nätter på lande och sen åka hem på tisdag. Men det får jag se med sen. Nu ska jag fixa lite så jag är färdig när Helena kommer efter mig. Det blir roadtrip till Hangö med fyra andra tjejer. It's gonna be fun fun fun! Hejdåå
på tisdag med mitt lilla sälskap, Ems och Assi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0