Finally -- Rhodos 29.7-5.8

Wohoo, idag åker vi iväg, jag är så sjukt taggad!! Skamppi weljet ska ut i världen på äventyr, it's gonna be crazy. Vi ska sola, festa och bara softa i en vecka, kan nästan inte tro det. Det bästa är ju tjejerna jag åker med, love them. Flyget far halv tre idag och fast vi hade tänkt att bara se vad vi har lust att göra hela veckan så har vi ändå planerat vår korta första dag lite. Det blir ganska lugnt med middag och så kollar vi in stället lite, stranden och så. Ojoj, är för taggad för att kunna tänka.. Ska duscha snart och fixa alla små sista minuten grejer och så kör vi! Bloggen kommer inte uppdateras som vanligt, det blir ännu sämre än det varit hela sommaren. Med andra ord kan jag inte lova ett enda inlägg, om inte jag hittar wifi nånstans och hinner uppdatera med telefonen. Om inte så bloggar jag den 6.8 och ni ska ha det så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0