blame it on the summer

Bloggtorka här va? Jag skyller det på sommaren som vanligt. Och på att jag inte har varit hemma framför datorn sen den 13e, på fredag alltså. Har haft fullt upp och ska berätta om allt som hänt senare ikväll, när jag är hemma, men just nu orkar jag inte skriva så mycket. Ni får nöja er med en historia om idag. Idag kan vi säga "nästa vecka far vi till Rhodos"! Det är (idag inte medräknat) 13 dagar tills vi åker iväg. Eller på den 13e dagen far vi. Woopwoop!
Annat då. Jag sov hos Emma idag och vaknade fem på morgonen av att någon jävel ringde åt mig. Orkade inte svara och trodde det var Assi av nån orsak (man är fiffig när man är yrvaken..). Har försökt få fram numret men det finns ingenstans? Om nån känner sig skyldig så ring gärna igen, but never call me in the middle of the night! Man blir ju inte glad precis. Om inte man råkar vara vaken.. Well anyhow, vi hade ett litet elavbrott hos Emma idag och hon oroade sig över glassen i frysen medan jag ännu låg under täcket och bara "det blir nog okej". Så kom hon till soffan och myste med mig och vi, som de true HP nördarna vi är, låg där och quoteade filmerna. Sunshine, daisies, butter mellow, turn this stupid fat rat yellow- och sånt. Sen kollade vi början av Titanic och hennes mamma körde mig till jobbet klockan tre. Nu är jag här och på grund av ett litet missöde igår, berättar om det senare, måst jag ha på mig mina Vans. Jag vill varken att de blir våra eller smutsiga så min lösning är att vara barfota när jag är ute. Det var inte så hemskt kallt så jag är ganska nöjd med min fina idé faktiskt.
Dethär blir ett skitlång inlägg om jag ännu fortsätter med kvällens planer så jag slutar här och berättar mer senare. Nu ska jag lyssna på min nya favoritsång (Nari & Milani-Atom) och se en episode av the Big Bang Theory. Sen vill jag gå hem.
Assi, Helena och jag på lördag kväll/natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0