thu26

Grattis Ass!! Nu har hela Rhodos gänget fyllt 18, äntligen. It's gonna be awesome.
Igår hade vi en bra kväll hos mig med mycket grillmat, lite dricka, lite dans och mycket skratt. Vi sjöng åt Assi vid tolvslaget och lite över ett hoppade de sista i bilen och åkte hem. Petra blev hos mig och hjälpte mig städa och fan så vi städade! Det var glas och tallrikar överallt och fast vi städade i säkert en timme så måst jag nu hem efter jobbet för att putsa grillen och dammsuga hela huset. Medan jag ändå höll på och städade mitt i natten bestämde jag mig för att försöka få mitt rum att se lite respektabelt ut igen också. Det tog två timmar men nu är det så städigt att jag tror jag kan börja packa idag. Älskar att packa, haha. Så that's what I'm gonna do tonight. För övrigt är jag ensam hemma så om nån vill komma och hålla mig sällskap blir jag glad. Tack och hej nu ska jag fortsätta jobba. Äta vindruvor alltså.
Lånade bilden från Petras instagram, världens sötaste 18åring-Assi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0