16 dagar

Såg just Project X och för er som inte har sett den - rekommenderas! Kanske inte bästa filmen nånsin men den fick mig på festhumör. Lite annat än min inte så fartfyllda dag här på jobbet, hehe. Det blir en lugn kväll idag också, ska bara vara hemma och se på film och så. Jag har jobb till tre imorgon och så blir det utgång på kvällen. Jag känner för att hålla på som alla i filmen men det blir nog inte riktigt så vilt. Om lite på två veckor (16 dagar) åker vi till Rhodos och då smäller det ju så det är bara att ha tålamod och vänta. Jag har countdown på gång nu ren, har väntat på denhär resan hela sommaren så det kommer ju att bli helt sjukt när dagen äntligen kommer då vi får åka iväg. Skönt att åka till varmare breddgrader dessutom.
Förresten så har jag försökt undvika shopping i nästan två veckor nu, och det har funkat fint tills jag idag gick en sväng i några butiker. Fick med mig en skjorta och en dvd så det var inte så farligt. Blev bara 20€ dessutom vilket ju är bättre än bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0