11 days

Holy shitaaa om elva dagar åker vi iväg!! Sjukt. Kan nästan inte tro att det inte ens är två veckor kvar nu. Kollade just vädret för Rhodos de första dagarna vi är där och, ja ni kan väl kolla själv. Klickklick! Hur skönt? Ojoj vilken resa det kommer bli..
Men för att koncentrera mig på nuet så är jag på jobb, sjätte dagen i rad. Börjar bli lite trött på att inte få ta det lugnt och bara softa men jag tror jag klarar mig. Denhär veckan har jag jobb ännu idag, imorgon och på fredag. Efter det är jag ledig hela veckoslutet och med lite tur och bara jag får det fixat blir det en kort landebesök med några vänner från lördag till söndag. Det ska vara ganska okej väder så jag hoppas det blir av. Lite grill och mys på lande sku sitta fint nu tycker jag.
Glömde att blogga igår för jag hade fullt upp hela dagen och jag tycker inte om att blogga på jobbet för jag har inga bilder här. Nada. Men jag lovar er ett inlägg med vad jag har hållit på med nu den senaste veckan! Det kommer om någon timme, I promise. Ska bara försöka komma ihåg allt jag gjort och kolla vad jag ren har berättat om här.Väntar så på att få sätta mig på en vit sandstrand med en bok i handen och bara njuta av värmen.. Snart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0