10/07/2012

Ikväll ska jag grilla med några kompisar och sova över hos Emma. Vi har ett helt hus för oss själva så det blir filmer där ikväll och så har vi stora planer för morgondagen. Men först blir det alltså grillkväll hos Linda som jag inte har träffat på nästan en månad. Vi gick all in idag med pappa och köpte majs, biff och champinjoner. Gott gott. Nu ska jag gå fixa mig lite och packa en jätteväska så jag klarar mig till torsdag eller nåt. Har inte jobb före på fredag så jag har några dagar på mig att göra ingenting. Kan inte koncentrera mig på att skriva just nu så jag ger upp och lämnar bloggen till imorgon. Hejdå!
en smågalen bild på mig och min klocka passar fint här.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0