tralala

Halva dagen har jag gått omkring och surat över hur dåligt allt funkar just nu. Bilen föll i bitar idag, jag har inga pengar för julklappar och inte heller har jag idéer för några. Så kom jag på att jag har ett sparkonto (några tusen vuxenpoäng för det!) så jag kan köpa mig en fin skjorta och så får några av mina käringar nåt fint på julen.
Bilen skiter jag i just nu för den får mig bara på dåligt humör och det vill jag inte ha. Satsar på att läsa, lyssna på julmusik, ha en massa tända ljus i rummet och vänta på att middagen blir serverad istället, haha. Det är fint fast jag Oroar mig ändå över att jag har lyckats slarva bort mina älskade Ray Ban's för de finns ingenstans i mitt rum. Om jag inte hittar dem vet jag inte vad jag ska ta mig till.. Söka, söka. Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0