självständighetsdag

Superbra dag idag. Kom hem halv ett igår efter att ha kört fram och tillbaka till stan några gånger (en med nästan ingen bensin, har aldrig varit så stressad, haha) och jag måst ha varit trött för jag sov till tolv idag utan problem.
Idag är det Finlands självständighetsdag vilket betyder fin middag och att se på presidentbalen. Några finska krigsfilmer brukar också höra till schemat men eftersom jag har sett dem tusen gånger bestämde jag mig för att göra nåt fiffigt av min dag istället. Därför blir det full on hemma spa-dag med allt det innebär. Senare på eftermiddagen ska jag träffa Petra i stan. Kommer att bli en skitbra dag har jag på känn. Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0